2013. november 10., vasárnap

Vito Reform, Meggy Márka, Jar Aloe & Coconut

Új nap, újabb termékek :) Szép vasárnapot :)

Vito Reform ételízesítő: sokat hallani az ízfokozók negatív hatásairól, ezért olyan ételízesítőt kerestem, ami mentes tőlük. A bolt polcán 10-ből 8-ban azonban ott figyel a nátrium-glutamát. A Vito-ban nincs cukor és ízfokozó, ami viszont igen:
tengeri só ( 55 % ) sárgarépa, paszternák ( ezt nem igazán tudtam hogy mi, szóval megnéztem : fehérrépára hasonlító gyökérzöldség ) vöröshagyma, petrezselyemlevél, petrezselyemgyökér, fokhagymapor, gyömbér, kurkuma, élelmiszerszínezék (kurkumin)

200 g, kb 400 Ft. Már elég régóta megvan, nem sokat használok belőle, de egyenlőre jóban vagyunk.


Meggy márka üdítőital : nem nagyon szoktam ilyesmi jellegű italokat vásárolni, de amikor megláttuk a boltban, rögtön felsejlettek gyerekkorunk emlékei, szinte éreztük az ízét, és hát gondoltuk, éljen a RETRO, hazavisszük, lehűtjük és nosztalgiázva megisszuk. Meggy márkánk máris ott csücsült a kosárban, azóta meg a sarokban várja jobb sorsát, mivel kivettem a hűtőből hogy helyet se foglalja. Az ízének köze nincs a régi ízhez, összefoglalva olyan mintha egy doboz édesítőszert feloldottunk volna 2 liter vízben egy kis szénsav és színező kíséretében.
A neten találtam róla egy nem túl bizalomgerjesztő cikket is:
http://www.sonline.hu/somogy/kek-hirek-bulvar/karos-hatas-merget-iszik-a-gyerek-az-iskolaban-268764

Nem tudom, mi a valóságtartalma, nem jártam utána, de nálam így se úgy se lesz bevásárlólistás, az biztos.
220 Ft volt, az arányokat elnézve 200-at kidobtam a kukába.


Jar Aloe Vera & Coconut : dobok egy kis kitérőt, mert ha már ettünk és ittunk, akkor ugye mosogatunk is. Kókuszmánia folyt. köv : szuper ez a mosogatószer. Valahogy eddig elkerülte a figyelmemet a kókuszos kiadás, de szerencsére egymásra találtunk. Hozza a szokásos Jar minőséget, sűrű, könnyen jól habzik, nem kell kinyomni egyszerre a fél flakont hogy elmosogassunk főzés után és nem szárítja a kezet.
Az illata pedig egyszerűen nálam mindent visz.
250 Ft-ért szereztem be a 0,5 l-es változatot.
Ha nem tudnám, hogy mosogatószer, simán alkalmaznám tusfürdőként :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése