2013. november 17., vasárnap

Belmont 2in1

Belmont kávé 2 az 1-ben : Ár: 349 Ft Kiszerelés: 10 db
Ismét egy Aldi-s termék került terítékre. Praktikussága miatt szeretem az instant kávékat, napközben is gyorsan elkészíthetők, ezért mindig tartok magamnál, ha beüt a délutáni ( esetleg délelőtti, vagy egésznapos :D ) kóma akkor legyen mihez nyúlni :)
Az Aldis változat nagy híve voltam, ár-érték, illetve íz-ár-érték arányban jónak találtam, szinte minden aldis látogatásomkor került a kosaramba belőle. Legutóbb azonban mintha megváltozott volna valami a termékben, elrontani ugye nagyon nem lehet egy ilyen termék elkészítését, max ha nem elég forró a víz és nem oldódik rendesen. De a víz elég forró volt, kipróbáltam többször is, a "hiba" nem tűnt el, a bögre alján visszamaradt egy adag, kb fél kiskanálnyi homokszerű por, ami egyszerűen nem oldódott fel. Eddig két külön csomagból származó stick-eknél vettem észre , talán egyszerre is vettem őket.
Lehet még később próbálkozom a vásárlással, mert szerettem ezt a terméket, adok neki még esélyt hátha csak átmeneti a probléma, ha nem akkor váltok valami másra.

Képet sajna csak a 3 in 1 társról találtam, de majd pótolom a másikat is :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése