2013. november 9., szombat

Milx kókuszos túródesszert, Cserpes áfonyás joghurt

Milx kókuszos túródesszert : véletlenül találtam rá, és mivel minden ami kókuszos jöhet, gondoltam ez nekem kell ! Kis kartondobozban 2 egyenként is csomagolt rudi lapul, szóval úgy tűnik a termék dobozolása inkább csak kiemelő taktika lehet a versenytársak közül, mindenesetre működik, mert így egy nagyobb rudi figyel rád a polcról.
Az íz enyhén kókuszos, nem túl édes ( nekem legalábbis ) . Bár a natúr változatot még nem próbáltam, elsőre az Aldis Milfina Rudihoz hasonlítanám minőségben. Árban jóval efölött volt, 180 Ft körül volt a 2 db-os csomag.

Ha egyszer valaki visszahozná a Danone Kid Rudit, annak szobrot állítanék, mert bár tudom hogy a Piros Pöttyös az igazi, nekem a Kid volt az.


Cserpes áfonyás joghurt : gondolom ez mostanában már senkinek nem újdonság, elég nagy figyelmet kapott az elmúlt időben, szerintem nem alaptalanul. A hazai joghurtkínálatban tényleg üde színfolt, nem egy agyoncukrozott ismeretlen eredetű massza. Bár ma épp az áfonyás volt terítéken, szinte minden változatát próbáltam már, egyedül a meggyes nem jött be. Vártam a meggyes rétes töltelékére emlékeztető kissé fanyar, kissé édes ízt, de hiába kerestem, nem találtam.
Kellően krémes, nem híg állag, felkeverve pont elég az íz. A magvas gyümölcsös ízek magokat is tartalmaznak, megérkezik a hatás, mintha tényleg gyümölcsöket dobáltunk volna egy pohárka igazi házi joghurtba.

Ára minősége alapján érthetően jóval versenytársai felett van (249-299 Ft között vettem eddig ), bár ha azt is nézzük, hogy 250 g egy pohár, így nem is tűnik soknak. Az áfonyás íz szinte minden boltban ahol eddig vettem, 20-60 Ft-al drágább az összes többinél. Illetve ez nem igaz, a helyi Coopban egyik napról a másikra a barackosat is felárazták az áfonyás szintjére, majd pár nap múlva vissza. Nem tudom, mire jó ez a megkülönböztetés, szerintem egy árban kellene lennie az összes íznek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése